Παρασκευή, 17 Μαρτίου 2017

4 σίγουροι τρόποι για να μην σε ρίξει η γρίπη στο κρεβάτι



Το κοινό κρυολόγημα είναι σε έξαρση αυτή την εποχή. Η συχνή εναλλαγή της θερμοκρασίας, η πολυκοσμία, τα μικρόβια που πολλαπλασιάζονται, το ανοσοποιητικό που βάλλεται από την αύξηση των υποχρεώσεων είναι αυτά που οδηγούν σε συμπτώματα όπως φτέρνισμα, πονόλαιμο, βήχα και βουλωμένη μύτη.

Μπορείτε να “κολλήσετε” εισπνέοντας τον ιό ακόμα κι αν κάθεστε κοντά σε κάποιον που φταρνίζεται, ή ακουμπώντας την μύτη, τα μάτια, το στόμα, αφού πρώτα έχετε ακουμπήσει μια επιφάνεια μολυσμένη με τον ιό.

Υπάρχουν τρόποι αυτοθεραπείας και με την απαραίτητη συνέπεια μπορεί να έρθει άμεσα η ίαση.

Η διατροφή παίζει καθοριστικό ρόλο στην θεραπεία του κρυολογήματος. Ο καθηγητής Ron Eccles από το πανεπιστήμιο του Cardiff, μιλώντας στην Daily Mail έδωσε συμβουλές και αποκάλυψε ότι το τσάι από βότανα, ο χυμός πορτοκαλιού, συστατικά όπως το τζίντζερ, το κάρι, το τσίλι, οι πιπεριές, το σκόρδο, διάφορα καυτερά μπαχάρια που φημίζονται για τις αντιβακτηριακές τους ιδιότητες, οι πρωτείνες που περιέχονται σε τροφές όπως το ψάρι και το κοτόπουλο, βοηθούν στην ανοσολογική απόκριση και τονώνουν αμέσως το ανοσοποιητικό μας σύστημα.

Η πλύση με αλατόνερο μπορεί να είναι άκρως αποτελεσματική. Σπάει τη ρινική συμφόρηση, απομακρύνει τα βακτηρίδια και τα σωματίδια του ιού. Μπορείς να ανακατέψεις 1/4 κουταλάκι του γλυκού αλάτι, 1/4 κουταλάκι του γλυκού μαγειρική σόδα και τα ανακατεύεις σε 250 γραμ ζεστό νερό. Χρησιμοποίησε μια σύριγγα χωρίς βελόνα. Κράτησε το ένα ρουθούνι κλειστό εφαρμόζοντας ελαφρά πίεση των δαχτύλων, ενώ ψεκάζεις το μείγμα αλατιού στο άλλο ρουθούνι.
Η ξεκούραση είναι καθοριστικός παράγοντες για την γρήγορη ίαση του κρυολογήματος. Κοιμήσου καλά, χαλάρωσε. Η ξεκούραση είναι βοηθητικός παράγοντας για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.
Οι γαργάρες μπορούν να καταπραύνουν και να ενυδατώσουν έναν πονεμένο λαιμό. Κάνε γαργάρες με μισό κουταλάκι του γλυκού αλάτι διαλυμένο σε 250 γραμ ζεστό νερό, 3-4 φορές την ημέρα.

πηγη: bovary.gr