Το τελευταίο χρονικό διάστημα από το Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ διαρρέουν σχέδια για το Νέο Λύκειο, τα οποία επίσημα έως τώρα δεν έχουν διαψευστεί, σύμφωνα με τα οποία οι αλλαγές που προωθούνται τόσο στο περιεχόμενο σπουδών όσο και στη δομή του νέου σχολείου αμφισβητούν κυρίως τη «γενική μόρφωση». Ειδικά για τα μαθήματα Πληροφορικής διαρρέεται η κατάργησή τους από το πρόγραμμα σπουδών του Λυκείου.
Αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία το νέο «Ψηφιακό» σχολείο που οραματίζεται η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ΔΒΜΘ, χωρίς Πληροφορική Παιδεία.
Η επιχειρούμενη εισαγωγή της Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, σύμφωνα με το Αναμορφωμένο Πιλοτικό Πρόγραμμα Σπουδών στο Δημοτικό σχολείο, αφορά μόνο απλές δεξιότητες χρήσης υπολογιστών. Ενώ η Πληροφορική στο Λύκειο αφορά απόκτηση αναλυτικών και συνθετικών δεξιοτήτων, αλγοριθμικής σκέψης, κριτικής αξιολόγησης και επεξεργασίας πληροφοριών. Το πρώτο οδηγεί σε ικανούς χρήστες και καταναλωτές προϊόντων πληροφορικής, ενώ το δεύτερο οδηγεί σε κριτικούς πολίτες και δημιουργούς καινοτομίας. Ποια είναι η αληθινή στόχευση του Υπουργείου Παιδείας ΔΒΜΘ;
Την ώρα που όλες οι προηγμένες χώρες επενδύουν στο ανθρώπινο δυναμικό και στις τεχνολογίες αιχμής, τα σχέδια του Υπουργείου Παιδείας ΔΒΜΘ οδηγούν το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα σε ένα νέο κύκλο καθυστέρησης !! Γιατί άραγε;
Καλούμε την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ΔΒΜΘ να προχωρήσει στην ποιοτική αναβάθμιση της Πληροφορικής Παιδείας στο Νέο Λύκειο, υιοθετώντας τις προτάσεις που εδώ και χρόνια καταθέτουν οι επιστημονικές ενώσεις των καθηγητών πληροφορικής.
Αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία το νέο «Ψηφιακό» σχολείο που οραματίζεται η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ΔΒΜΘ, χωρίς Πληροφορική Παιδεία.
Η επιχειρούμενη εισαγωγή της Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, σύμφωνα με το Αναμορφωμένο Πιλοτικό Πρόγραμμα Σπουδών στο Δημοτικό σχολείο, αφορά μόνο απλές δεξιότητες χρήσης υπολογιστών. Ενώ η Πληροφορική στο Λύκειο αφορά απόκτηση αναλυτικών και συνθετικών δεξιοτήτων, αλγοριθμικής σκέψης, κριτικής αξιολόγησης και επεξεργασίας πληροφοριών. Το πρώτο οδηγεί σε ικανούς χρήστες και καταναλωτές προϊόντων πληροφορικής, ενώ το δεύτερο οδηγεί σε κριτικούς πολίτες και δημιουργούς καινοτομίας. Ποια είναι η αληθινή στόχευση του Υπουργείου Παιδείας ΔΒΜΘ;
Την ώρα που όλες οι προηγμένες χώρες επενδύουν στο ανθρώπινο δυναμικό και στις τεχνολογίες αιχμής, τα σχέδια του Υπουργείου Παιδείας ΔΒΜΘ οδηγούν το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα σε ένα νέο κύκλο καθυστέρησης !! Γιατί άραγε;
Καλούμε την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ΔΒΜΘ να προχωρήσει στην ποιοτική αναβάθμιση της Πληροφορικής Παιδείας στο Νέο Λύκειο, υιοθετώντας τις προτάσεις που εδώ και χρόνια καταθέτουν οι επιστημονικές ενώσεις των καθηγητών πληροφορικής.
Ο Πρόεδρος της ΕΛΜΕ Χρήστος Δαμιανίδης
Η Γενικής Γραμματέας Χριστίνα Ρηγοπούλου