Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Ξέσπασμα Ιερώνυμου κατά Ψωμιάδη


"Θα μιλάω εκεί που πρέπει και όταν πρέπει" απάντησε στον Περιφερειάρχη Κ.Μακεδονίας που ζήτησε απο την Εκκλησία να έχει δυναμικό λόγο!

Άστραψε και... βρόντηξε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος κατά του Παναγιώτη Ψωμιάδη, όταν αυτός ζήτησε ενώπιόν του «η εκκλησία να έχει φωνή και να μην παραμένει βουβή»

Συγκεκριμένα,  κατά την τελετή θεμελίωσης του ξενώνα φιλοξενίας συγγενών ασθενών που θα ανεγερθεί έναντι του Θεαγενείου Θεραπευτηρίου Θεσσαλονίκης μετά τις... παραινέσεις του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας για τον ρόλο και τον λόγο της Εκκλησίας, τον λόγο πήρε ο κ. Ιερώνυμος και απευθυνόμενος στον Παναγιώτη Ψωμιάδη είπε:
"Ο ρόλος της εκκλησίας δεν είναι να μιλάει και υπάρχουν ιστορικά παραδείγματα όπου όταν η εκκλησία μπλέχτηκε με την πολιτική τα αποτελέσματα ήταν καταστροφικά, με κορυφαίο την τραγωδία της Κύπρου.
Και συνέχισε: "Το ότι δεν μιλάω δε σημαίνει ότι δεν έχω κάτι να πω. Πολλές φορές όταν δε μιλάς είσαι πιο αποτελεσματικός από όταν λες πολλά. Θα μιλάω εκεί που πρέπει και όταν πρέπει. Δεν μου λείπει το θάρρος, δεν μπορώ να πω πολλά σαν και εσάς. Στη θέση που είμαι έχω ένα προορισμό. Να κρατήσω ενωμένη την Ιεραρχία και τον κοινωνικό ιστό".
Σε άλλο σημείο ο Αρχιεπίσκοπος είπε, κατά πληροφορίες, ότι δεν θα μιλάει άκριτα και χωρίς περίσκεψη και χωρίς αιδώ. «Αυτό που έχω να σας πω είναι ότι ο καθένας όπου ετάχθη» πρόσθεσε.
Απευθυνόμενος, μάλιστα, στους πολιτικούς και τους φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης σημείωσε χαρακτηριστικά: «Θέλουμε να συνεργαστούμε αλλά δεν θα ήθελα να καλύψω κανέναν από εσάς».
απο το www.amen.gr