Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

Δωρεάν υγεία μόνο για τους αλλοδαπούς!


Τελικά, η δωρεάν υγεία ισχύει μόνο για τους αλλοδαπούς στην πατρίδα μας! Πριν λίγες ημέρες ένας Πακιστανός νοσηλεύθηκε στο Νοσοκομείο μας και μόλις του είπαν για τον τρόπο πληρωμής σηκώθηκε και έφυγε αφήνοντας φέσι μερικές εκατοντάδες ευρώ …
Τα νοσήλια του ποιος θα τα πληρώσει και ποιος θα αποκαταστήσει την ζημία που δέχεται το νοσοκομείο;

Εμείς, οι Έλληνες πολίτες πληρώνουμε χιλιάδες ευρώ το χρόνο για να είμαστε ασφαλισμένοι και αναγκαζόμαστε να πληρώνουμε πεντάευρα και φάρμακα για να χαίρονται οι λαθραίοι εισβολείς δωρεάν υγεία;

Έχω βιβλιάριο του Δημοσίου, που είναι άχρηστο στην ουσία, αφού όπου πάω πρέπει να πληρώνω, γιατρούς ή φαρμακεία, με την ελπίδα ότι κάποια στιγμή θα μου επιστρέψει χρήματα ο ασφαλιστικός μου φορέας…

Στο μεταξύ, συνεχίζω να πληρώνω κάθε μήνα τις ασφαλιστικές μου κρατήσεις, με τις οποίες απολαμβάνει την δωρεάν υγεία ο κάθε παράνομος και ανασφάλιστος..

Και ανθρωπιά διαθέτω και συμπονώ όποιον έχει πρόβλημα, όμως το να περιμένεις να αυτοθεραπευθεί το παιδί σου, γιατί το τελευταίο φάρμακο χορηγήθηκε σε λαθρομετανάστη, εκεί δεν μπορώ να είμαι συμπονετικός, παρά χείριστα επιθετικός με όλους αυτούς που ψηφίζουμε για να έχουμε δωρεάν υγεία!

Η. Τ        Επιστολή αναγνώστη στην  ΒΟΙΩΤΙΚΗ ΩΡΑ…