Παρασκευή, 21 Απριλίου 2017

Φτωχότερος ο μέσος Έλληνας καταναλωτής σύμφωνα με μελέτη

Σαράντα ευρώ λιγότερα δαπανούν τον μήνα στο Σούπερ Μάρκετ οι Έλληνες σε σχέση με πέρσι, σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών που παρουσιάζει η Καθημερινή της Κυριακής.

Η μέση μηνιαία δαπάνη των νοικοκυριών διαμορφώνεται πλέον στα 274 ευρώ από 310 το 2016…
Αυτή η μείωση περίπου 13% αποτυπώνεται και στα στοιχειά που υπάρχουν μέχρι στιγμής για τον τζίρο των σούπερ μάρκετ.

Η μελέτη δείχνει ότι έχει φτωχύνει ο λεγόμενος «μέσος καταναλωτής» που αποτελεί και την πολυπληθέστερη ομάδα.

Τα υπερχειλισμένα καρότσια είναι σπάνια εικόνα, καθώς το 63,4% δηλώνει ότι αγοράζει λιγότερα προϊόντα ενώ το 45,8% περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα.

Το 54,4% αγοράζει φθηνότερα προϊόντα κυρίως μέσα από το κυνήγι των προσφορών και των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

Σύμφωνα με την εταιρεία Nielsen, το 2016 το 51% του όγκου των διατιθέμενων από τα σούπερ μάρκετ επώνυμων προϊόντων πωλούνταν σε καθεστώς προσφοράς, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό το 2009 ήταν 33,1%.

Πηγή: skai.gr