αναβάθμιση των υπηρεσιών του ΟΣΕ για να πηγαίνουν στην δουλειά τους!
Σε
συγκέντρωση υπογραφών προχώρησαν στα τέλη Ιουλίου κάτοικοι της
Βοιωτίας, κυρίως όμως από την Αλίαρτο και τη Θήβα, οι οποίοι
διαμαρτύρονται προς την Διοίκηση του ΟΣΕ για την ταλαιπωρία που
υφίστανται εξαιτίας της μείωσης και αλλαγής των δρομολογίων στις
αμαξοστοιχίες. Παράλληλα ζητούν βελτίωση των συνθηκών μεταφοράς αλλά και
τον εκ νέου προγραμματισμό προκειμένου να εξυπηρετούνται οι
εργαζόμενοι.«Από την στιγμή που ανακοινώθηκαν τα νέα
δρομολόγια των τρένων, διαπιστώσαμε μετά εκπλήξεως, αλλά και βαθύτατης
θλίψεως ότι οι υπηρεσίες προς το επιβατικό κοινό υποβαθμίστηκαν σε
τέτοιο βαθμό, που επηρεάζει σημαντικά όλους όσους μετακινούμαστε σε
καθημερινή βάση τόσο σε επαγγελματικό επίπεδο όσο και ψυχοσωματικό. Ο
συνωστισμός που επικρατεί στις αμαξοστοιχίες, η έλλειψη καθαριότητας
και οι συνεχές αργοπορίες έχουν ως συνέπεια να φτάνουμε στις εργασίες
μας εξαντλημένοι, λόγω ορθοστασίας, και με μεγάλες καθυστερήσεις»,
αναφέρουν χαρακτηριστικά.
Όπως χαρακτηριστικά λένε την πρώτη εβδομάδα, κατά την οποία ίσχυσαν τα νέα δρομολόγια, «στο τοπικό τρένο από τη Λάρισα για την Αθήνα, ήταν δρομολογημένη μια αμαξοστοιχία με πέντε βαγόνια», ωστόσο «την αμέσως επόμενη εβδομάδα καταργήθηκε, με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν αμαξοστοιχίες τεσσάρων μόνο βαγονιών, εκ των οποίων τα τρία είναι μισά, εφόσον στον ένα υπάρχει bar, τα άλλα δύο είναι προεκτάσεις των μηχανών και μόνο ένα να έχει σ’ όλο το μήκος του καθίσματα».
Αυτό υπογραμμίζουν ότι έχει ως συνέπεια ο κόσμος να στέκεται όρθιος, να εξαντλείται ενώ παράλληλα αυξάνονται και οι πιθανότητες να σημειωθούν ατυχήματα.
Επίσης κάνουν αναφορά στην αλλαγή του ωραρίου που έγινε στην τοπική αμαξοστοιχία από την Αθήνα για την Στυλίδα, η οποία αναχωρούσε στις 5.53μ.μ.
«Το νέο δρομολόγιο των 7.18 μ.μ. έχει ως συνέπεια να φτάνουμε στα σπίτια μας αργά και ενώ αυτό το γεγονός μπορεί κατά την διάρκεια του θέρος να μην είναι τόσο επιβαρυντικό, την περίοδο του χειμώνα θα είναι ιδιαιτέρως επώδυνο, λόγω ψύχους, αλλά και εξαιτίας της μικρής διάρκειας της ημέρας», υπογραμμίζουν.
Έτσι λοιπόν ζητούν επιπλέον βαγόνια στην πρωινή αμαξοστοιχία, που εκτελεί το τοπικό δρομολόγιο Λάρισα – Αθήνα, «ώστε να βελτιωθούν οι συνθήκες μεταφοράς μας και να αποσοβηθούν τυχόν μελλοντικές δυσάρεστες καταστάσεις από κάποιο ατύχημα» καθώς επίσης και «την αλλαγή της ώρας τοπικού απογευματινού δρομολογίου Αθήνα – Λάρισα, δρομολογώντας το νωρίτερα από την σημερινή ώρα, ώστε να μπορούμε να γυρίζουμε στα σπίτια μας μια λογική ώρα για να μπορέσουμε την άλλη μέρα να πάμε στην εργασία μας και ν’ αποδώσουμε».
Σε περίπτωση που είναι ανέφικτη η αλλαγή της ώρας του τοπικού απογευματινού δρομολογίου Αθήνα – Λάρισα, ζητούν να εξεταστεί το ενδεχόμενο της μη καταβολής από τους κατόχους της μηνιαίας κάρτας του πρόσθετου, που ισχύει για τις αμαξοστοιχίες ποιότητας τουλάχιστον μέχρι την Λιβαδειά.
Όπως χαρακτηριστικά λένε την πρώτη εβδομάδα, κατά την οποία ίσχυσαν τα νέα δρομολόγια, «στο τοπικό τρένο από τη Λάρισα για την Αθήνα, ήταν δρομολογημένη μια αμαξοστοιχία με πέντε βαγόνια», ωστόσο «την αμέσως επόμενη εβδομάδα καταργήθηκε, με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν αμαξοστοιχίες τεσσάρων μόνο βαγονιών, εκ των οποίων τα τρία είναι μισά, εφόσον στον ένα υπάρχει bar, τα άλλα δύο είναι προεκτάσεις των μηχανών και μόνο ένα να έχει σ’ όλο το μήκος του καθίσματα».
Αυτό υπογραμμίζουν ότι έχει ως συνέπεια ο κόσμος να στέκεται όρθιος, να εξαντλείται ενώ παράλληλα αυξάνονται και οι πιθανότητες να σημειωθούν ατυχήματα.
Επίσης κάνουν αναφορά στην αλλαγή του ωραρίου που έγινε στην τοπική αμαξοστοιχία από την Αθήνα για την Στυλίδα, η οποία αναχωρούσε στις 5.53μ.μ.
«Το νέο δρομολόγιο των 7.18 μ.μ. έχει ως συνέπεια να φτάνουμε στα σπίτια μας αργά και ενώ αυτό το γεγονός μπορεί κατά την διάρκεια του θέρος να μην είναι τόσο επιβαρυντικό, την περίοδο του χειμώνα θα είναι ιδιαιτέρως επώδυνο, λόγω ψύχους, αλλά και εξαιτίας της μικρής διάρκειας της ημέρας», υπογραμμίζουν.
Έτσι λοιπόν ζητούν επιπλέον βαγόνια στην πρωινή αμαξοστοιχία, που εκτελεί το τοπικό δρομολόγιο Λάρισα – Αθήνα, «ώστε να βελτιωθούν οι συνθήκες μεταφοράς μας και να αποσοβηθούν τυχόν μελλοντικές δυσάρεστες καταστάσεις από κάποιο ατύχημα» καθώς επίσης και «την αλλαγή της ώρας τοπικού απογευματινού δρομολογίου Αθήνα – Λάρισα, δρομολογώντας το νωρίτερα από την σημερινή ώρα, ώστε να μπορούμε να γυρίζουμε στα σπίτια μας μια λογική ώρα για να μπορέσουμε την άλλη μέρα να πάμε στην εργασία μας και ν’ αποδώσουμε».
Σε περίπτωση που είναι ανέφικτη η αλλαγή της ώρας του τοπικού απογευματινού δρομολογίου Αθήνα – Λάρισα, ζητούν να εξεταστεί το ενδεχόμενο της μη καταβολής από τους κατόχους της μηνιαίας κάρτας του πρόσθετου, που ισχύει για τις αμαξοστοιχίες ποιότητας τουλάχιστον μέχρι την Λιβαδειά.