Πέμπτη 3 Αυγούστου 2017

Απάντηση του Γιάννη Κόρδατζη για το ΔΤ της ΙΝΤΡΑΚΑΤ



Στις ύβρεις και την ποινικοποίηση η απάντηση είναι η ουσία και τα επιχειρήματα

Επειδή έμαθα να δρω επωνύμως και ΟΧΙ να κρύβομαι πίσω από δελτία τύπου που δεν υπογράφει κανένας, επειδή έμαθα να σκέπτομαι ελεύθερα και να ασκώ την κριτική προς το συμφέρον της πόλης μου και όπως δημόσια την εκφράζω στο Δημοτικό Συμβούλιο στο οποίο με εξέλεξαν οι Δημότες για να ασκήσω τα καθήκοντα μου από την θέση της Αντιπολίτευσης, επειδή δεν έχω «δούναι και λαβείν» με κανέναν, επειδή την κοινωνική μου δράση ως Θηβαίος πολίτης δεν την διαπραγματεύομαι με κανέναν, δεν νοιώθω την παραμικρή ανάγκη να απολογηθώ και να απαντήσω σε κατηγορίες για τις οποίες άλλοι έπρεπε να λογοδοτούν στα θεσμικά όργανα του Δήμου μας.

Για την αποκατάσταση της αλήθειας για την οποία κόπτονται κάποιοι για το επίμαχο θέμα της κατασκευής και λειτουργίας της Μονάδας Επεξεργασίας Απορριμμάτων (ΜΕΑ) έκπληκτος διάβασα στις 18/7/2017 την ημέρα υπογραφής της σύμβασης σχετική ανακοίνωση της INTRAKAT ΑΕ η οποία είχε αναρτηθεί σε τοπικά ενημερωτικά site: e-sterea.gr (http://e-sterea.gr/index.php/topika/voiotia/6837-koinopraksia-intrakat-watt-ae-kataskevi-monadas-epeksergasias-aporrimmaton-sto-n-voiotias), thivarealnews (http://thivarealnews.blogspot.com/2017/07/intrakat.html /intrakat.html)

Επειδή είμαι σίγουρος ότι η Ανακοίνωση αυτή της INTRAKAT δεν αποτελούσε επινόηση των τοπικών site, αλλά απλή μεταφορά και ανάρτηση προς ενημέρωση, ουδείς από τον Περ. ΦοΔΣΑ δεν την διέψευσε ότι επρόκειτο για έργο ΣΔΙΤ (στην λειτουργία της, δηλ. εισαγωγή ιδιωτικών συμφερόντων). Όταν εγώ απλώς σε ανακοίνωση μου έκφρασα την έκπληξη μου και διερωτήθηκα για τις διαβεβαιώσεις του Περ. ΦοΔΣΑ ότι δεν θα έχουμε μορφές ΣΔΙΤ στην διαχείριση των απορριμμάτων, κατηγορήθηκα για ψεύτης και συκοφάντης!!! Που είναι όμως η αλήθεια; Υπήρξε η ανακοίνωση στις 18/7/2017; Μετρούσαν αντιδράσεις; Ανακατασκευάστηκε (η ανακοίνωση) στην συνεχεία; Όπως και να έχει όμως υποχρεώθηκαν σε αναδίπλωση (προσωρινά τουλάχιστον) και για τον λόγο αυτό η Ανακοίνωση μου πέτυχε το σκοπό της.

Όσον αφορά για τα υπόλοιπα θέματα της ανακοίνωσης μου για τον τρόπο εφαρμογής του Τοπικού Σχεδίου, για την προετοιμασία με ενημερώσεις, υποδομές όπως κάδοι 3-4 ρευμάτων, Πράσινα Σημεία ώστε να μην λειτουργήσει η διαχείριση των απορριμμάτων στη ΜΕΑ ως σύμμεικτα, ότι επείγει η επίσπευση αυτών, ώστε να πιάσουμε τον στόχο του ΕΣΔΑ 50% ανάκτηση υλικών με την Διαλογή στην πηγή, την ανακύκλωση και την κομποσοποίηση το 2020, ουδεμία απάντηση έλαβα. Αντί αυτών έκπληκτοι όλοι μάθαμε ότι ζητήσαμε ως Περ. ΦοΔΣΑ Σημείο Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων στην Θίσβη με πρωτοβουλία του Δημάρχου κου Νικολάου. Πότε ήρθε το θέμα προς συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο; Υπάρχει στο Τοπικό Σχέδιο που ψηφίστηκε ΣΜΑ στη Θίσβη; Μάλιστα κοστολογήθηκε στο 1,8 εκ. ευρώ!!! Ρωτήθηκαν οι τοπικές κοινωνίες; Υπάρχει η αναγκαιότητα αυτού του έργου; Με το ποσό αυτό θα μπορούσαν να κατασκευαστούν τα 2 από τα 3 Πράσινα Σημεία στο Δήμο μας (το 3ο θα γίνει στην ΜΕΑ) από εκεί καταλαβαίνει κανείς το πώς ακόμα αντιλαμβάνονται την φιλοπεριβαλοντική, κυκλική οικονομία με την ανάκτηση υλικών στην διαχείριση των αστικών αποβλήτων.

ΚΟΡΔΑΤΖΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΗΜΟΥ ΘΗΒΑΙΩΝ

radiothiva