Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010


Μία τσοπάνισσα με πτυχίο 


Για την Μαργαρίτα Αργυράκου, Πολωνή, κτηνοτρόφο και συνδικαλίστρια που ζει Μαυρονέρι το ΡΕΠΟΡΤΑΖ της Ζωής Λιάκα στα ΝΕΑ:

«Η ενασχόλησή μου με τα ζώα αποδεικνύει ότι τα κορίτσια από την πατρίδα μου μπορούν να ζήσουν κάνοντας σκληρές δουλειές και να προοδεύουν. Είμαι γυναίκα κτηνοτρόφος, συνδικαλίζομαι και έχω τη συμπαράσταση και τον σεβασμό των υπολοίπων συναδέλφων μου». Η Μαργαρίτα Αργυράκου είναι από την Πολωνία και τα τελευταία 18 χρόνια ζει με τον Έλληνα σύζυγό της στο Μαυρονέρι Βοιωτίας. Πριν από μερικά χρόνια, σε μια αίθουσα στην Αταλάντη όπου είχαν συνάντηση οι κτηνοτρόφοι της περιοχής με τοπικό βουλευτή, ορκίστηκε ότι θα προσπαθήσει να σταματήσει τη χρήση της λέξης «τσοπάνης» ως βρισιά. «Μας αντιμετώπισε λες και δεν μπορούσαμε να καταλάβουμε τι μας έλεγε. Εκείνη τη στιγμή είπα ότι πρέπει να τους κάνω να αλλάξουν άποψη για το επάγγελμα αυτό. Πρέπει να έχουν μεγαλύτερο σεβασμό για έναν από τους ελάχιστους παραγωγικούς τομείς στην Ελλάδα που ουσιαστικά πληρώνουν όλους αυτούς». Σήμερα είναι αντιπρόεδρος στον Συνεταιρισμό Κτηνοτρόφων Βοιωτίας και μέλος στη διοίκηση του Πανελλήνιου. Συνέχεια